Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici

Orientació al client

Consulta les activitats d'aquest bloc i inscriu-te a la que t'interessa.
Clica a Inscriu-te i a Properes edicions per realitzar la inscripció. Utilitza el calendari lateral per canviar de mes i consultar les dates.

EC226 - El GPS de l'orientació a la clientela

Monosessió presencial | Conductor: Grup Montaner

Els interessos i la forma d'expressar-los varien en funció de la orientació de les persones (resultats, mètode, relacions, seguretat). El GPS de l'orientació a la clientela és una eina pràctica que ajuda a entendre i conèixer la orientació de les persones, i millora les relacions, tot facilitant la comunicació.

Inscriu-te

EC226 - El GPS de l'orientació a la clientela (Horta-Guinardó)

Monosessió presencial | Conductor: Grup Montaner

Els interessos i la forma d'expressar-los varien en funció de la orientació de les persones (resultats, mètode, relacions, seguretat). El GPS de l'orientació a la clientela és una eina pràctica que ajuda a entendre i conèixer l'orientació de les persones, i millora les relacions, tot facilitant la comunicació.

 
Properes edicions

EC160 - CX (Customer Experience): com crear experiències de client/a memorables

Monosessió presencial | Conductor: Optim Training

Què es l'Experiència de Clientela (Customer Experience) i quin és el seu impacte en els meus resultats i en la fidelitat de la clientela? És atenció a la clientela? Estàs generant experiències suficientment memorables? Com puc desenvolupar i implementar un model d'experiència de client/a d'èxit? En aquest taller donarem resposta a aquestes i altres preguntes clau que t'ajudaran a millorar la relació amb la teva clientela.

 
Properes edicions

EC129 - Sigues un crack al telèfon! Aconsegueix i fidelitza clients (x2)

Multisessió presencial | Conductor: MiB Comunicació

Ser una persona efectiva al telèfon no depèn només de tenir bona veu i ser agradable. Per aconseguir clientela i fidelitzar-la s'ha de conèixer quins són els mecanismes i especificitats per ser persuasiu/va al telèfon i interessant per l'interlocutor/a. Aprèn a deixar empremta amb les teves converses com a primer pas per assolir objectius.

 
Properes edicions

EC226 - El GPS de l'orientació a la clientela (Sant Andreu)

Monosessió presencial | Conductor: Grup Montaner

Els interessos i la forma d'expressar-los varien en funció de la orientació de les persones (resultats, mètode, relacions, seguretat). El GPS de l'orientació a la clientela és una eina pràctica que ajuda a entendre i conèixer l'orientació de les persones, i millora les relacions, tot facilitant la comunicació.

 
Properes edicions

EC228 - Coneix el teu perfil d'orientació a la clientela i fes-te un full de ruta

Monosessió presencial | Conductor: Grup Montaner

Si vols conèixer el teu perfil d'orientació a la clientela en aquest taller faràs el teu test GPS i, amb jocs de rol i dinàmiques, identificaràs els teus punts forts i febles per elaborar un full de ruta que t'ajudi a consolidar aquesta competència.

 
Properes edicions
Veure més activitats
 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE