Descripció
L'assessor de màrqueting interactiu és l'encarregat de donar suport a l'estratègia global de màrqueting de l'empresa-client a través de mitjans interactius com Internet, la telefonia mòbil o la televisió interactiva, que permeten una comunicació directa i personalitzada amb el consumidor i estableixen una relació bidireccional que va de l'empresa al consumidor i del consumidor a l'empresa.
El desenvolupament de l'estratègia de màrqueting interactiu es centra en saber quin tipus de presència ha de tenir l'anunciant en els mitjans interactius: què vol comunicar, com i en quins llocs. L'assessor de màrqueting interactiu dóna resposta a totes aquestes preguntes facilitant a la companyia la seva integració en el món on-line.
Aquest professional també és l'encarregat de coordinar les estratègies de CRM (Consumer Relationship Management) de l'empresa, i busca una estreta relació amb el client per tal d'instaurar uns vincles de fidelitat a través d'un tractament personalitzat i a llarg termini.
El perfil de l'assessor de màrqueting interactiu és el d'un professional que s'ha anat especialitzant en l'ús d'eines de comunicació interactiva. Treballa amb un equip de professionals multidisciplinars format per dissenyadors, creatius i programadors.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h