Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Descripció

És el responsable que proporciona informació i assessorament sobre productes o serveis turístics i treballa mitjançant converses telefòniques o bé a través de les possibilitats de comunicació que ofereix Internet; és a dir, sense estar en presència del client.

Tasques

  • Gestiona els serveis d'informació turística on-line.
    Organitza els recursos necessaris per donar serveis d'informació, utilitza bases de dades en temps real que li proporcionen informació actualitzada -ofertes, preus, assegurances, horaris, disponibilitat de reserves, etc.
    Obté amb rapidesa la màxima informació sobre els serveis, recorrent a totes les fonts possibles -centrals de reserves d'hotels, restaurants, transports, espectacles.
    Supervisa la informació de la pàgina web on s'expliquen les condicions del servei i actualitza contínuament la informació sobre: possibles noves ofertes, nous horaris, variació de preus, capacitat de servei i places disponibles, etc.
    Ofereix al client la possibilitat de ser atès per via telemàtica on-line o telefònica i, d'aquesta manera, aconsegueix adaptar els seus serveis a les necessitats del consumidor.
  • Atén les peticions del client, habitual o potencial, en relació amb un servei o producte turístic.
    Per via telemàtica, a través d'Internet, respon a les sol·licituds dels clients.
    Per telèfon, atén les necessitats dels clients i promociona serveis complementaris.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE