Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Supervisor/a de sala (secció)

Descripció

El cap de sector és una figura important en restaurants amb gran volum de treball i capacitat. Sota les directrius del responsable de restaurant, vetlla per la satisfacció dels clients, garantint un bon servei i atenció al client. Organitza, dirigeix i controla el punt de venda o àrea d¿aliments i begudes que tingui assignat, impulsant la venda de les diferents ofertes i supervisant la higiene i presentació quantitativa i qualitativa dels productes servits.

Tasques

Coordinació de l'equip del departament:
  • Organització del personal al seu càrrec.
  • Manteniment de la comunicació interna.
Supervisió de l'activitat:
  • Posada en marxa de l'operativa diària dels diferents punts de restauració de l'hotel.
  • Supervisió dels diferents muntatges i preparació d¿esdeveniments.
  • Supervisió de sales, salons i banquets.
Gestió interna del departament:
  • Inventaris i comandes a l'economat.
  • Seguiment dels estàndards establerts en el tràmit de comandes, facturació i acomodament de clients.
  • Liquidació del torn segons els estàndards establerts.
  • Actualització de l'estoc.
  • Optimització dels recursos assignats.

Supervisió del compliment de les normatives internes:
  • Supervisió de la uniformitat i presència del personal.
  • Formació dels nous cambrers segons els estàndards establerts.
  • Supervisió del compliment per part de tothom de la normativa interna.
  • Garantia del compliment de la normativa respecte a la higiene, qualitat i medi ambient de l¿establiment.
Tasques d¿atenció al client:
  • Atenció al client (personalització del servei).

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE