Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Subdirector/a de logística

Descripció

Aquest/a professional dóna suport al/a la director/a de logística. L'abast de les seves funcions depèn del grau de delegació de responsabilitats i de funcions que li atorgui el/la director/a de logística. Aquest/a professional treballa, sobretot, a grans empreses amb processos logístics internacionals, és a dir, companyies que tenen plantes productives o magatzems a diferents països i una xarxa de transport nacional i internacional.

El/la director/a adjunt/a de logística utilitza sistemes informatitzats de gestió per realitzar les seves tasques, mitjançant els quals coordina molta gent implicada en el procés logístic (directors/es de compres, directors/es d'operacions i producció, responsables de transport, de servei al client, etc.). La gran diversitat de situacions a les quals s'enfronta cada dia aquest/a professional l'obliga a realitzar negociacions constants, a prendre decisions difícils i a buscar solucions a problemes inesperats.

Tasques

  • Realitza la planificació logística global de l'empresa.
    Aconsella sobre la millora de les comunicacions internes i controla el desenvolupament de la logística dins de l'organització.
    Examina les possibilitats de col·laboració amb la clientela i empreses proveïdores dins de la logística i controla els resultats de la política logística.
  • Analitza els costos logístics i proposa mesures correctores.
    Avalua els costos de la planificació estratègica i intervé en la posada en pràctica de la política logística.
    Preveu les necessitats de personal.
    Efectua el control de gestió de l'operativa logística.
  • Assessora sobre els canvis tecnològics.
    Aconsella a clientela i empreses proveïdores sobre els problemes logístics que poden sorgir i examina els plans i accions previstos amb els responsables funcionals.
  • Estudia i prepara les normes i procediments relacionats amb la seguretat, la salut laboral i ambiental dins de l'àrea logística.


Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE