Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Subdirector de logística

Descripció

Aquest professional dóna suport al director de logística. L'abast de les seves funcions depèn del grau de delegació de responsabilitats i de funcions que li atorgui el director de logística. Aquest professional treballa, sobretot, a grans empreses amb processos logístics internacionals, és a dir, companyies que tenen plantes productives o magatzems a diferents països i una xarxa de transport nacional i internacional.

El director adjunt de logística utilitza sistemes informatitzats de gestió per realitzar les seves tasques, mitjançant els quals coordina molta gent implicada en el procés logístic (directors de compres, directors d'operacions i producció, responsables de transport, de servei al client, etc.). La gran diversitat de situacions a les quals s'enfronta cada dia aquest professional l'obliga a realitzar negociacions constants, a prendre decisions difícils i a buscar solucions a problemes inesperats.

Tasques

  • Realitza la planificació logística global de l'empresa.
    Aconsella sobre la millora de les comunicacions internes i controla el desenvolupament de la logística dins de l'organització.
    Examina les possibilitats de col·laboració amb els clients i els proveïdors dins de la logística i controla els resultats de la política logística.
  • Analitza els costos logístics i proposa mesures correctores.
    Avalua els costos de la planificació estratègica i intervé en la posada en pràctica de la política logística.
    Preveu les necessitats de personal.
    Efectua el control de gestió de l'operativa logística.
  • Assessora sobre els canvis tecnològics.
    Aconsella els clients i proveïdors sobre els problemes logístics que poden sorgir i examina els plans i accions previstos amb els responsables funcionals.
  • Estudia i prepara les normes i procediments relacionats amb la seguretat, la salut laboral i ambiental dins de l'àrea logística.


Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE