Descripció
El dissenyador gràfic especialista en imatge corporativa s'encarrega de dissenyar tots els elements que permetran construir o modificar la imatge d'una empresa o institució.
Aquests elements van des dels signes corporatius de l'empresa (símbol, logotip i colors) fins a tots els suports gràfics, digitals i físics que necessiti l'empresa per comunicar-se o transmetre la seva imatge, ja sigui per al personal intern com per als diferents públics externs a l'empresa, com poden ser els clients, proveïdors, col·laboradors, administració pública, premsa, etc.
Exemples de suports de la imatge corporativa poden ser la papereria administrativa, els suports comercials impresos (catàlegs, tarifes, etc.), digitals o audiovisuals (web, CD, DVD, vídeos), així com el material dels treballadors (uniformes, vehicles, etc.) i el material promocional.
Aquests elements gràfics, conjuntament amb la comunicació que realitzi l'empresa (publicitat i relacions públiques) i el seu comportament en el mercat, crearan la identitat de l'empresa.
La imatge corporativa de l'empresa, la seva comunicació i el seu comportament en el mercat crearan finalment la seva identitat empresarial.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h