Descripció
És un especialista en gestió i màrqueting en empreses de serveis. Així doncs, gestiona els processos de prestació dels serveis o bé s'encarrega dels factors lligats a la comercialització i l'identificació dels segments de mercat i de la demanda potencial d'aquests serveis. Cal un especialista en l'àmbit dels serveis ja que, a diferència dels béns, els serveis són productes intangibles i els processos de producció, distribució i consum de la majoria són simultanis en el temps i coincidents en l'espai. La prestació de serveis requereix, gairebé sempre, la presència i la coparticipació dels usuaris.
Aquestes i altres característiques dels serveis i de la naturalesa de les prestacions plantegen problemes de gestió específics i força diferents als de la gestió de les activitats de producció de béns de consum o d'equipament:
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h