Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Expert/a en Màrqueting online; Expert/a en Comercialització online; Expert/a en e-Commerce

Descripció

És el professional encarregat de planificar la incorporació de les noves eines tecnològiques amb l'objectiu de millorar la gestió integral de l'empresa, desenvolupant una visió global i estratègica de les eines de gestió i comercialització que es deriven de la nova era Internet amb l'objectiu de millorar la competitivitat de les empreses o destinacions turístiques per a les quals treballa.

Tasques

Aquest professional desenvolupa la seva tasca en coordinació amb l'equip del Departament de Màrqueting. En cas d'estructures organitzacionals de grans dimensions, existeix un departament específic d'e-Commerce o e-Màrqueting. La tasca de l'expert en e-Tourisme es concreta en definir les línies d¿acció en funció de les característiques del mercat i de la pròpia implementació de les eines online:
  • Analitza i diagnostica la presència on line de les empreses i entitats del sector turístic, especialment en l'àmbit de les eines de gestió i comercialització on line.
  • Proposa i argumenta les noves eines de comercialització i comunicació on line a les empreses i entitats del sector turístic.
  • Analitza i diagnostica les activitats de comunicació interactiva de les empreses i entitats del sector turístic, com ara els ¿banners¿, per exemple.
  • Analitza i proposa la incorporació d'eines on line com els blocs, els vídeos on line, etc.
  • Analitza tota la informació obtinguda a través de les eines existents al mercat per controlar l'efectivitat de les accions de comunicació i comercialització on line, com el Google Analitycs.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE