Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Descripció

L'indexador/a es dedica a fer l'índex de tot tipus de documents en qualsevol format, amb l'objectiu d'ajudar als/a les usuaris/es a trobar la informació que necessiten fàcilment. La feina de l'indexador/a és la d'idear maneres d'ordenar un índex perquè l'usuari/a pugui trobar fàcilment la informació sobre un tema concret i escanejar l'índex perquè sàpiga de què tracta el document.

Tasques

Les tasques associades a aquest perfil professional són:
  • Organitza, emmagatzema i recupera informació perquè els/les usuaris/es puguin tenir accés ràpida i fàcilment.
  • Investiga, identifica i registra documents per tenir una idea de què tracten. Identifica paraules i frases clau dins el text, registrant en quina posició es troben. Identifica els temes principals i els desagrega en seccions.
  • Indexa les fotografies, els diagrames i les il·lustracions.
  • Utilitza programes informàtics especials per cercar, formatejar i imprimir.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE