Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Planificador/a on-line

Descripció

El planificador de comunicació de mitjans interactius és la persona encarregada de dissenyar l'estratègia i de posar en pràctica tots els elements de comunicació de l'empresa en els diferents mitjans a la xarxa, per accions tant de relacions públiques com de publicitat. D'ell depèn el disseny de les accions de comunicació, l'adaptació de cada format a la publicitat on-line i, finalment, el seguiment i l'optimització de les accions per assolir els objectius de màrqueting de l'empresa.

El perfil del planificador on-line és el d'un professional que combina els seus coneixements de màrqueting interactiu amb habilitats comercials.

Tasques

  • Defineix l'estratègia publicitària que cal introduir a la xarxa.
  • Defineix el pla tàctic.
  • Negocia amb els diferents mitjans de la xarxa per establir acords estratègics (portals, grups de comunicació, llocs web específics, etc.).
  • Arriba a acords amb els diferents grups de comunicació.
  • Compra o estableix els diferents elements de la comunicació que s'han de dissenyar, des de cibertires a acords de col·laboració global (tanca acords amb operadors de telecomunicacions i amb portals per aconseguir un tracte preferencial o l'exclusivitat de producte, etc.).
  • Posa en pràctica la part tècnica de totes les accions.
  • Fa el seguiment de totes les accions.
  • Estudia els resultats finals i els analitza amb vista a properes campanyes.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE