Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Responsable de comunicació.

Descripció

El professional del màrqueting cultural identifica les demandes socials en el sector de la cultura per poder realitzar propostes atractives que les satisfacin. Intenta respondre als nous reptes que es plantegen empreses, serveis i institucions culturals, cada vegada més involucrats en un procés de funcionament empresarial i amb una rendibilitat social i econòmica de les accions que requereix tècniques de gestió i estratègies de comunicació eficaces.

Tasques

  • Desenvolupa propostes coherents amb la missió o raó de ser del servei que presta o de l'organització per a la qual treballa.
  • Analitza els possibles consumidors mitjançant tècniques d'investigació de mercat.
    Realitza estudis de públic.
    Segmenta i prioritza els possibles clients per poder oferir serveis de més qualitat adaptats a les seves necessitats.
    Està al corrent dels valors socials emergents i de les noves tendències.
  • Aplica tècniques de gestió empresarial al sector dels serveis culturals.
    Aplica els principis de la planificació estratègica i de la direcció per objectius.
    Utilitza eines de diagnòstic com l'anàlisi DAFO, les matrius d'impacte, etc.
  • Defineix, posiciona i consolida una marca o senyal distintiu que singularitzi un servei o organització i el diferenciï d'altres.
  • Defineix preus, característiques del servei o producte i formes de fer-ho accessible al client.
  • Desenvolupa estratègies de comunicació per donar a conèixer o consolidar un determinat servei, empresa o organització.
    Defineix els objectius de comunicació.
    Elabora campanyes de promoció i publicitat.
    Gestiona accions de patrocini i mecenatge.
    S'encarrega d'esdeveniments singulars i accions puntuals.
  • Estableix aliances estratègiques amb altres organitzacions.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE