Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Gestor de clients
Customer Service Manager
Responsable de personalització de subministraments

Descripció

El responsable de personalització de productes dirigeix les activitats d'acabats finals dels productes d'acord amb els requeriments de les comandes dels clients, i la disponibilitat de productes elaborats en una fase posterior a la de producció.

Aquest professional normalment duu a terme les seves funcions a un centre diferent del de producció. A causa de les característiques de les seves funcions, ha de tenir una gran capacitat de coordinació ja que, a més de dirigir el seu propi equip, ha de saber exigir terminis de lliurament puntuals i condicions concretes dels components o característiques dels productes a altres àrees de l'empresa interrelacionades amb el seu camp de responsabilitat, com producció o compres.
Depèn del Director de distribució física.

Tasques

  • Planifica les necessitats de productes i materials.
    Dirigeix les activitats d'incorporació de complements i accessoris als productes acabats d'acord amb els requeriments de les comandes dels clients i amb la disponibilitat dels productes existents no assignats.
    Es responsabilitza de planificar les necessitats de productes i materials, realitza el control d'estocs segons els criteris establerts i dirigeix els recursos humans que s'hi dediquen.
    Manté el contacte i es coordina amb els diferents centres de proveïment de materials i productes.
    Aplica el pla de qualitat per assegurar el màxim nivell de satisfacció del client.
  • Dirigeix les activitats per a la seva expedició.
    S'encarrega de la contractació del transport i vetlla per la correcta recepció per part dels clients.
  • Controla la documentació administrativa pertinent.
  • Utilitza les tecnologies de la informació i la comunicació per programar, executar les operacions i expedir els productes sota la seva responsabilitat.


Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE