Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

Les relacions públiques estan definides com estratègies per generar confiança entre l'empresa i els seus públics, i així, predisposar de forma positiva. Els professionals de l'hostaleria encarregats de les relacions públiques s'ocupen de gestionar la comunicació dels hotels i establiments d'hostaleria. En conseqüència, es fan càrrec de la relació amb els mitjans de comunicació, del disseny i execució d'esdeveniments i activitats, de la coordinació d'accions de patrocini i, sobretot, de fer que els clients obtinguin una imatge satisfactòria de l'establiment.

Tasques

  • Atén personalment alguns clients de rellevància, els rep i els acompanya fins i tot fora de l'hotel.
  • Organitza els canals d'informació per comunicar als clients l'oferta de serveis de l'establiment.
  • Participa en la resolució de problemes i reclamacions presentades pels hostes.
  • Representa l'hotel en diferents esdeveniments, actes, reunions... que puguin ser útils per a la correcta promoció de l'establiment, de la seva imatge i de l'oferta de serveis.
  • Amb idèntica finalitat, organitza esdeveniments, exposicions, dinars, conferències, visites guiades, etc...
  • Proporciona la informació sobre l'establiment als mitjans de comunicació a través de la realització d'entrevistes, l'organització de conferències de premsa, la distribució de material publicitari, etc.
  • Coordina accions de patrocini.
  • Analitza les enquestes encaminades a conèixer el grau de satisfacció dels clients.
  • S'ocupa dels assumptes de protocol a l'hotel (visites de personalitats, regals institucionals, organització d'actes, etc.).
  • Segons l'establiment, pot ocupar-se de la contractació d'alguns dels serveis externs de l'hotel.
  • Manté actualitzada una base de dades amb els clients, proveïdors, col·laboradors, empreses, mitjans de comunicació... per remetre'ls a temps i de manera selectiva la informació que consideri oportuna o per fer-los arribar les invitacions dels diferents actes programats.
  • A vegades, és el portaveu de l'hotel (gestió de crisis).


Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE