Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

És el professional responsable d'acollir, assistir i informar el client en un establiment. La seva feina té funcions administratives i comercials. És la primera impressió que rep el client quan arriba a l'establiment i, per tant, ha de donar una imatge que transmeti eficàcia i professionalitat.

Tasques

  • Organitza i gestiona els serveis de recepció, de les àrees comunes i d'allotjament de l'establiment.
    És el responsable de les relacions públiques externes i internes.
    Gestiona les reserves per aconseguir un nivell d'ocupació òptim.
    Formalitza i gestiona la informació derivada de les entrades i les sortides dels clients.
    Atén els clients durant la seva estada per solucionar qualsevol incidència d'ordre pràctic.
    Informa els clients sobre els serveis complementaris de l'establiment i els ven.
    Assegura la prestació correcta dels serveis que proporcionen altres departaments i s'encarrega d'incloure'ls a la factura.
    Facilita informació sobre llocs d'interès i obté entrades per a esdeveniments i espectacles.
    Assegura la clientela amb el seu servei, i aconsegueix de vegades que prolonguin l'estada o tornin en el futur al mateix establiment.
  • Controla, factura i cobra tots els serveis prestats als clients.
    Distingeix les diferents formes de pagament i s'encarrega tant dels cobraments en efectiu com del seguiment i cobrament final dels crèdits.
  • Participa en la gestió de qualitat de l'establiment.
    Rep les impressions, els suggeriments i les queixes dels clients i ho transmet a gerència i als departaments competents, a fi de millorar el servei.
  • En ocasions s'ocupa d'aspectes legals, com el registre del passaport dels viatgers.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE