Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Responsable de màrqueting i promoció de serveis turístics d'oci

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

És el responsable de definir l'estratègia de comercialització i promoció d'un territori o destinació, d'un servei turístic o d'una empresa o institució de promoció turística i d'oci. Té un coneixement profund del mercat turístic i intervé directament en les decisions relatives a la manera i el moment de comercialitzar un producte turístic.

Tasques

  • Elabora el pla de màrqueting estratègic i operatiu.
    Considera el pla estratègic de l'empresa o institució.
    Prioritza les accions que cal executar depenent dels objectius programats.
    Defineix les estratègies de promoció i comercialització, el públic objectiu, els missatges, els mitjans i els canals de comunicació.
    S'informa sobre els productes i serveis turístics de la competència.
    Ofereix activitats complementàries tenint en compte els diferents tipus de públic.
    Elabora la campanya promocional de publicitat i relacions públiques.
    Elabora un pressupost detallat amb totes les partides del pla de màrqueting i estableix mecanismes de control.
  • Aplica el pla de màrqueting operatiu.
    Crea vincles i estratègies de negociació amb les empreses i institucions involucrades en l'espai o l'activitat que vol promocionar.
    Gestiona i controla el pressupost de màrqueting.
  • Promociona i comercialitza el producte turístic.
    Assisteix a fires de promoció turística.
    Fa el seguiment de les vendes i avalua els resultats.
    Dissenya estratègies alternatives d'acord amb els resultats i l'evolució del mercat.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE