Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Gestor/a de serveis de màrqueting; Service Manager

Descripció

Aquest professional treballa en operadors de telefonia i proveïdors de serveis de telecomunicacions. S'encarrega de controlar el cicle de vida d'un producte o d'una línia de productes en totes les seves fases: concepció, estudi de viabilitat, gestió de proveïdors externs, externalització, suport al personal de vendes, assignació de costos a diferents unitats de negoci, etc.

Es tracta del professional que està situat un grau immediatament per sota de l'equip directiu en l'escalafó organitzatiu de l'empresa. S'encarrega de gestionar els recursos humans i econòmics, per la qual cosa es pot considerar també una ocupació estratègica en l'organització empresarial. Per tant, és important que aquest professional conegui bé l'àmbit en què s'insereix l'activitat de l'empresa o del negoci.

Tasques

  • Llança nous productes al mercat a partir de l'anàlisi de programes de desenvolupament de productes. Per realitzar aquesta tasca, planifica i coordina juntament amb els departaments d'enginyeria i producció.
  • Prepara l'anàlisi de retorn de la inversió.
  • Determina el preu del producte a partir d'estudis de mercat i de la previsió de vendes.
  • Manté un control directe sobre les vendes i els circuits operatius.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE