Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

AB105_En línia_Plats elementals a base de peixos, crustacis i mol.luscs

Analitzar, posar a punt i aplicar les tècniques bàsiques de cuinar peixos, crustacis i mol·luscs i, si escau, de conservació, per obtenir elaboracions culinàries i plats elementals. Executar les tècniques culinàries per a l'obtenció d'elaboracions elementals, seguint les receptes base o procediments que les substitueixin, en l'ordre i el temps estipulats i d'acord.

Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.

Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la, i verificar que no existeix incompatibilitat perquè puguis connectar-te a les sessions, i que el correu indicat és el correcte per tal que rebis l'enllaç i les teves claus d'accés a la formació.

Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.

Contingut del programa:

TEMARI

1. Plats calents i freds elementals més divulgats.
2. Salses, guarnicions i altres preparacions adequades per acompanyar plats amb peixos, crustacis i mol·luscs.

Durada: 20 hores

L'alumne/a tindrà accés a la plataforma en línia per a realitzar la formació 24 hores al dia des de les 0 hores del dia 06/05/2025 fins a les 24 hores del dia 30/05/2025.

Calendari Previst

Edició 1

Modalitat: Aula virtual
Idioma: Català
Dates: Del 06/05/2025 al 30/05/2025
2 sessions aula virtual
  • Dimarts 6 de maig · 00:00h - 10:00h
  • Divendres 30 de maig · 00:00h - 10:00h
  • Informació addicional

    Aquesta activitat serà impartida per l'empresa AURT consultoria i formació SL
    Contacte: raquel.macias@barcelonactiva.cat

    Les places disponibles d'aquesta formació són de RESERVA, et pots preinscriure, i en cas de disposar d'una vacant, ens posarem en contacte amb tu.

    Modalitat: Aula virtual
    Durada: 2 sessions (20 hores)
    Idioma: Català
    Dates: Del 06/05/2025 al 30/05/2025
    Tema: Formació sectorial i tècnico-professional

    Nom del formador

    AURT consultoria i formació SL