Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

Les claus de la comunicació en equip - EC351

 NIVELL BÀSIC. En aquesta activitat, explorarem com entendre les diferents tendències relacionals pot millorar la comunicació i la col·laboració. Aprendrem a identificar les necessitats de cada estil per escoltar i sentir-nos escoltats. Valorem les diferències individuals per desenvolupar habilitats que fomentin ambients col·laboratius amb una comunicació respectuosa i efectiva. A través d'exercicis pràctics, descobrirem estratègies per connectar millor amb les persones.

Persones en procés de recerca de feina, de canvi professional o en actiu que vulguin aprofundir en el coneixement de les pròpies competències.

 

Contingut del programa:

Durada: 6 hores (2 sessions de 3 hores)

Què aconseguiràs amb aquesta activitat?

1. Preparar i entrenar, des de la perspectiva de les diferencies individuals, una comunicació¿ adaptada als 4 estils que afavoreixi relacions de qualitat en el desenvolupament professional.

2. Identificar i gestionar les interferències relacionals que frenen la col·laboració entre persones en un ambient professional.

3. Conèixer les tendències de personalitat (fortaleses i limitadors de potencial dels 4 estils) i la rellevància de les mateixes en la nostra comunicació¿ i en el nostre comportament relacional.

4. Aprendre a valorar la diferència (pròpia i dels/les demés) i saber relacionar-nos amb ella.

Calendari Previst

Edició 1

Modalitat: Aula virtual
Idioma: Català
Dates: Del 05/05/2025 al 06/05/2025
2 sessions aula virtual
  • Dilluns 5 de maig · 09:30h - 12:30h
  • Dimarts 6 de maig · 09:30h - 12:30h
  • Informació addicional

    IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual, en directe/per streaming, a través de la plataforma gratuïta Microsoft TEAMS. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés unes hores abans de l'inici de la sessió.

    No oblidis identificar-te amb el NOM amb el que et tenim registrat/ada en la nostra base de dades + COGNOM, a l'entrar cada cop a un aula virtual, per tal de confirmar la teva assistència i poder facilitar-te el teu certificat si el necessites en un futur.

    Modalitat: Aula virtual
    Durada: 2 sessions (6 hores)
    Idioma: Català
    Dates: Del 05/05/2025 al 06/05/2025
    Tema: Escola de competències

    Nom del formador

    SANDRA

    GUASCH SANTOS