AB116_En línia_Monitoratge Ambiental en la Indústria Alimentària - Treball
Agenda activitats Capçalera
Ruta de navegació
Agenda
Detalle actividad
AB116_En línia_Monitoratge Ambiental en la Indústria Alimentària
Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.
Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la, i verificar que no existeix incompatibilitat perquè puguis assistir a les sessions.
Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.
Contingut del programa:
TEMARI
Mòdul 1. Introducció al monitoratge ambiental
- Fonaments del monitoratge ambiental en la indústria alimentària.
- Requisits de monitoratge ambiental en IFS Food 8, BRCGS 9 i FSSC 22000 6
Mòdul 2. Pla de monitoratge ambiental
- Preparació i desenvolupament del pla.
- Implantació i revisió del pla
Durada: 15 hores
L'alumne/a tindrà accés a la plataforma en línia per a realitzar la formació 24 hores al dia des de les 0 hores del dia 30/11/2026 fins a les 24 hores del dia 04/12/2026.
Calendari Previst
Informació addicional
Aquesta activitat serà impartida per l'empresa MCA FORMACIÓ
Contacte: sonia.oliva@barcelonactiva.cat