Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

CR36_Híbrida_Experiència de Compra Omnicanal i Atenció al Client 360º: Connecta la teva Botiga Física i Digital

Estructurar la pàgina d'inici i les pàgines de categoria d'una botiga online per facilitar el descobriment de productes. Crear lookbooks digitals i col·leccions temàtiques. Implementar una acció phygital senzilla (ex. ús de codis QR a la botiga per ampliar informació). Connectar els canals físics i digitals per crear un viatge de client unificat i sense friccions.

Professionals, comerciants i gestors que disposin de punt de venda físic i canal digital, o que vulguin implementar una estratègia omnicanal adaptada a les noves exigències del consumidor.

OCUPACIONS O LLOCS DE TREBALL RELACIONATS:
- Responsable d'experiència de client omnicanal.
- Gestor/a d'integració phygital i atenent 360°.
- Coordinador/a de serveis Click & Collect i postvenda.
- Consultor/a de transformació omnicanal per al retail.


Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la i verificar que no hi ha incompatibilitat perquè puguis connectar-te a les sessions, i que el correu indicat és el correcte per tal que rebis l'enllaç i les teves claus d'accés a la formació.
Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox).

Serà imprescindible tenir la càmera i el micro connectats a totes les sessions per tal de poder obtenir el certificat d'aprofitament del curs. Si alguna persona no disposa d'aquests dispositius, es valorarà en cada cas si es pot accedir o no a fer el curs.

Contingut del programa:

TEMARI

- De l'aparador a la homepage.
- Tècniques de cross-selling i up-selling visual.
- Personalització de l'experiència online.
- Estratègies omnicanal: Click & Collect, devolucions a botiga, esdeveniments híbrids.
- Eines per a la creació d'experiències interactives (Realitat Augmentada bàsica i codis QR).


Durada: 9 hores

Modalitat:

2 sessions en Aula virtual + Formació en línia asíncrona:

(videoconferència per Zoom, amb assistència obligatòria) amb el Campus Virtual de Barcelona Activa com a suport documental i d'activitats (6 hores)

No hi haurà cap sessió presencial (la sessió indicada com a presencial es correspon amb les hores de formació en línia al Campus Virtual de Barcelona Activa)

Dates: Del 09/11/2026 al 16/11/2026

Calendari Previst

Edició 1
Modalitat: Híbrida
Idioma: Català
Dates: Del 09/11/2026 al 16/11/2026
2 sessions Zoom
  • Dilluns 9 de novembre - 09:30h - 12:30h
  • Dimarts 10 de novembre - 09:30h - 12:30h
  • 1 sessió presencial a:
    Porta22 - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA
  • Dilluns 16 de novembre - 00:00h - 03:00h
  • Informació addicional

    Aquesta activitat serà impartida per l'empresa Aubay
    Contacte: sonia.oliva@barcelonactiva.cat

    Modalitat: Híbrida
    Durada: 3 sessions (9h)
    Idioma: Català
    Dates: Del 09/11/2026 al 16/11/2026
    2 sessions Zoom
    1 sessió presencial a:
    Porta22 - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA
    Tema: Formació sectorial i tècnico-professional

    Formació impartida per

    Aubay