AB84_En línia_Cremes i farciments - Treball
Agenda activitats Capçalera
Ruta de navegació
Agenda
Detalle actividad
AB84_En línia_Cremes i farciments
Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.
Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la, i verificar que no existeix incompatibilitat perquè puguis connectar-te a les sessions, i que el correu indicat és el correcte per tal que rebis l'enllaç i les teves claus d'accés a la formació.
Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.
Contingut del programa:
TEMARI
1. Principals tipus de cremes.
2. Fonaments de l'elaboració de cremes.
3. Ingredients i formulació per a cada tipus d'elaboració.
4. Seqüència d'operacions.
5. Conservació.
6. Utilització en els diferents productes de rebosteria.
Durada: 10 hores
L'alumne/a tindrà accés a la plataforma en línia per a realitzar la formació 24 hores al dia des de les 0 hores del dia 04/11/2025 fins a les 24 hores del dia 18/11/2025.
Calendari Previst
Edició 1
Informació addicional
Aquesta activitat es realitzarà per AURT consultoria i formació SL
Contacte: formacio@barcelonactiva.cat