Auxiliar administratiu/iva per l'administració de finques - Treball
Agenda activitats Capçalera
Ruta de navegació
Agenda
Detalle actividad
Auxiliar administratiu/iva per l'administració de finques
Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.
Cal disposar de coneixements previs relacionats amb la gestió administrativa o tenir experiència laboral com auxiliar administratiu/iva realitzant tasques d'atenció al client, gestió documental, gestió administrativa i gestió comptable.
Es valorarà entendre i saber escriure en català i castellà i disposar de coneixements en ofimàtica bàsica.
Es realitzarà un procés de selecció per poder accedir-hi. Es convocarà a les persones inscrites que compleixin els requisits a una sessió informativa, on es realitzarà una entrevista de selecció.
Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar desconnexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web(preferiblement l'última versió de Google Chrome o Motzilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.
Contingut del programa:
TEMARI
Introducció a l'administrador de finques 2h
Conceptes bàsics de la propietat horitzontal 8h
- Normativa reguladora.
- Règim de la comunitat.
- Definició del concepte "comunitat de propietaris"
- Despeses comunes i quota de participació
- Elements comuns i privatius
- Òrgans de la comunitat
- Juntes de propietaris
- Liquidació anual
- Convocatòries, execució d'acords
Conceptes bàsics d'arrendaments urbans 10 h
- Contracte d'arrendament urbà, durada i prorrogues
- Obres i reparacions
- Actualització de la renda i repercussions
- Liquidació d'ingressos i despeses
Documentació bàsica de l'administració de finques 6 h
- Contractes de serveis
- Subministrament
- Obres
- ITE
- Inspeccions periòdiques
- Protecció de dades
Assegurances per protegir el patrimoni 4 h
- Assegurances recomanades per tipologia de client.
- Estructura bàsica assegurances multirisc.
- Diferències entre Propietat Horitzontal i Vertical: capitals i garanties.
- Què passa en cas de sinistre?
- Què és un sinistre?
- Què no és un sinistre?
- Com es comporta l'asseguradora si soc el causant del sinistre?
- Com es comporta l'asseguradora si no soc el causant del sinistre?
- Diccionari de conceptes.
- Infraassegurança, carència, franquícia, regla proporcional, equitat, peritatge
Atenció al client i gestió d'incidències 5 h
- Recepció de trucades (presentació de l'empresa, identificació d'un mateix, fórmula de preguntes.
- Elements de la comunicació telefònica (iniciar la conversa, escolta activa, comprensió del missatge, tècniques de repetir el missatge de forma resumida).
- Desenvolupament de l'atenció telefònica al client intern i extern.
- Resolució de conflictes quotidians que poden sorgir per telèfon (no comprensió del missatge o no tenir en aquells moments la informació que se sol·licita, no estar disponible la persona a la qual s'adreça la trucada, formulació de queixes, etc.)
- Seguiment i gestió d'incidències.
- Habilitats de gestió, personals i socials.
- Comunicació escrita adaptada al destinatari, la formalitat, el registre, etc.
- Transmissió d'idees (expressió clara, concisa, ordenada i jerarquitzada de major a menor importància).
Durada: 35 hores
-Serà imprescindible tenir la càmera i el micro connectats a totes les sessions per tal de poder obtenir el certificat d'aprofitament del curs. Si alguna persona no disposa d'aquests dispositius, es valorarà en cada cas si es pot accedir o no a fer el curs.
-El proveïdor serà qui enviarà el correu amb les claus d'accés a la plataforma. Sense aquest correu no podreu accedir a la plataforma de formació.
Calendari Previst
Edició 1
Informació addicional
Contacte: rosamaria.sanz@barcelonactiva.cat