Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

EVR25_Aula virtual_Servei de recepció als allotjaments turístics

Dotar a les persones que assistiran al curs de coneixements teòric-pràctics per ser capaç de familiaritzar-se amb els diferents serveis i les instal·lacions de l'hotel, incloent-hi restaurants, bars, sales de reunions, entre altres i saber proporcionar informació precisa i detallada a la clientela. Desenvolupar el funcionament del departament de recepció en relació amb la resta de departaments de l'hotel, especialment amb l'àrea d'allotjament.

Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.

Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la, i verificar que no existeix incompatibilitat perquè puguis connectar-te a les sessions, i que el correu indicat és el correcte per tal que rebis l'enllaç i les teves claus d'accés a la formació.

Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.

Contingut del programa:

TEMARI

El món hoteler
- Evolució del turisme i l'hostaleria
- Tipus d'allotjaments turístics
- L'ànima de recepcionista
Organigrama bàsic d'una empresa hotelera
Departaments
Serveis
La recepció
- L'espai
- El mostrador
- Rol de la recepció
Perfil professional de la persona recepcionista
- Característiques personals
- Relacions humanes
Funcions de la recepció
- Funcions davant del mostrador ( front office)
     . Gestió de la clientela
     . Administració
     . Circuits interns i externs de la informació
     . Documentació derivada de les operacions realitzades en la recepció
     . Control d'accessos
     . Llei de Protecció de Dades en allotjaments
- Funcions darrera del mostrador ( back office )
     . Control de habitacions i quadre amb el personal responsable del servei de pisos
     . Relació de clientela allotjada i sortides previstes
     . Previsió d'ocupació i règim
Fonaments bàsics sobre seguretat i salut en el treball
- riscos i prevenció lloc de treball recepcionista

Durada: 18 hores

-Serà imprescindible tenir la càmera i el micro connectats a totes les sessions per tal de poder obtenir el certificat d'aprofitament del curs. Si alguna persona no disposa d'aquests dispositius, es valorarà en cada cas si es pot accedir o no a fer el curs.
-El proveïdor serà qui enviarà el correu amb les claus d'accés a la plataforma. Sense aquest correu no podreu accedir a la plataforma de formació.

Calendari Previst

Edició 1

Modalitat: Aula virtual
Idioma: Català
Dates: Del 14/10/2025 al 30/10/2025
6 sessions aula virtual
  • Dimarts 14 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Dijous 16 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Dimarts 21 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Dijous 23 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Dimarts 28 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Dijous 30 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Informació addicional

    Aquesta activitat es realitzarà per GRUP CIEF, S.L.
    Contacte: vanessa.figuerola@barcelonactiva.cat

    Les places disponibles d'aquesta formació són de RESERVA, et pots preinscriure, i en cas de disposar d'una vacant, ens posarem en contacte amb tu.

    Modalitat: Aula virtual
    Durada: 6 sessions (18 hores)
    Idioma: Català
    Dates: Del 14/10/2025 al 30/10/2025
    Sense places
    Tema: Formació sectorial i tècnico-professional

    Formació impartida per

    GRUP CIEF, S.L.