RF134 - Fes una entrevista immersiva a través de la realitat virtual! - Treball
Agenda activitats Capçalera
Ruta de navegació
Agenda
Detalle actividad
RF134 - Fes una entrevista immersiva a través de la realitat virtual!
Persones que es trobin en cerca activa de feina o millora professional i vulguin millorar les seves competències vers l'entrevista de feina.
Contingut del programa:
Durada: 2 hores.
Què aconseguiràs amb aquesta activitat?
1. Entrenar habilitats i competències (confiança, comunicació verbal i no verbal, capacitat de resposta, etc.) per afrontar amb èxit entrevistes de feina a través d'una immersió en un entorn real.
2. Rebre feedback instantani i personalitzat després de cada sessió pràctica per a identificar àrees de millora i accelerar l'aprenentatge.
3. Descobrir possibles preguntes i escenaris comuns en entrevistes de feina preparant-nos per respondre de manera efectiva i amb confiança.
Calendari Previst
Edició 1
Edició 2
Edició 3
Edició 4
Informació addicional
Places limitades. Gràcies per la teva puntualitat. 15 minuts després de l'inici no es podrà accedir a l'activitat.
Material de l'activitat:
Descarrega't el pdf del resum del curs. A l'aula no es lliurarà material.
Documentació de l'activitat
Nom del formador
MARTA
RODRÍGUEZ HERRERO