Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

EVR23_Aula virtual_Recursos i Tàctiques per una estada exitosa del visitant a l'hotel

Dotar a les persones que assistiran al curs de coneixements teòric-pràctics per ser capaç d'aplicar tècniques d'atenció a la clientela i d'oferiment de serveis que facin la seva estada més satisfactòria a l'hotel (up-selling i cross-selling).

Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.

Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la, i verificar que no existeix incompatibilitat perquè puguis connectar-te a les sessions, i que el correu indicat és el correcte per tal que rebis l'enllaç i les teves claus d'accés a la formació.

Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.

Contingut del programa:

TEMARI

El contacte amb la clientela
- Errors a evitar
- Guió del primer contacte
- Marca personal i el que hem d'evitar
Coneixement de la clientela
- Què s'ha de saber?
- Com saber-ho?
- Actitud en l'etapa de coneixement de la clientela
Coneixement dels serveis: habitacions, restaurant, servei d'habitacions, paquets,...
Pilars de l'escolta activa
Tècniques de venda millorada (up-selling) i de venda associada (cross-selling)
Coneixements de base
- Psicologia de la compra
- El grup d'influència i decisió
- Habilitats de comunicació
- Les eines del diàleg comercial
Tècniques per convèncer i persuadir
- L'argumentació en la venda, construir un discurs clar i directe amb tècniques de visual thinking
      - Mètode per construir arguments comercials
      - Regles per argumentar amb eficàcia
      - La presentació eficaç del preu
- Les objeccions i el seu tractament
      - Origen de les objeccions i la seva classificació
      - Tècniques per tractar-les
Aplicació d'up-selling i de cross-selling durant l'estada de l'hoste o l'hostessa a l'hotel

Durada: 15 hores

-Serà imprescindible tenir la càmera i el micro connectats a totes les sessions per tal de poder obtenir el certificat d'aprofitament del curs. Si alguna persona no disposa d'aquests dispositius, es valorarà en cada cas si es pot accedir o no a fer el curs.
-El proveïdor serà qui enviarà el correu amb les claus d'accés a la plataforma. Sense aquest correu no podreu accedir a la plataforma de formació.

Calendari Previst

Edició 1

Modalitat: Aula virtual
Idioma: Català
Dates: Del 23/09/2025 al 07/10/2025
5 sessions aula virtual
  • Dimarts 23 de setembre - 16:00h - 19:00h
  • Dijous 25 de setembre - 16:00h - 19:00h
  • Dimarts 30 de setembre - 16:00h - 19:00h
  • Dijous 2 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Dimarts 7 d’octubre - 16:00h - 19:00h
  • Informació addicional

    Aquesta activitat es realitzarà per GRUP CIEF, S.L.
    Contacte: vanessa.figuerola@barcelonactiva.cat


    Les places disponibles d'aquesta formació són de RESERVA, et pots preinscriure, i en cas de disposar d'una vacant, ens posarem en contacte amb tu.

    Modalitat: Aula virtual
    Durada: 5 sessions (15 hores)
    Idioma: Català
    Dates: Del 23/09/2025 al 07/10/2025
    Tema: Formació sectorial i tècnico-professional

    Formació impartida per

    GRUP CIEF, S.L.