Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

EC383 - Practica la negociació: viu l'experiència immersiva a través de la realitat virtual

En aquesta activitat immersiva practicarem la negociació, a través d'un simulacre en un entorn real i amb un avatar d'IA generativa que et donarà un feedback instantani que t'ajudarà a detectar les teves àrees de millora. 

Persones en procés de recerca de feina, de canvi professional o en actiu que vulguin aprofundir en el coneixement de les pròpies competències.

Contingut del programa:

Durada: 2 hores.

Què aconseguiràs amb aquesta activitat?

1. Entrenar habilitats i competències per fer front amb èxit situacions de negociació a través d'una immersió en un entorn real. 

2. Rebre feedback instantani i personalitzat després de cada sessió pràctica per a identificar àrees de millora i accelerar l'aprenentatge.

 

3. Descobrir possibles preguntes i escenaris comuns en situacions de negociació preparant-nos per respondre de manera efectiva i amb confiança.

Calendari Previst

Edició 1

Modalitat: Sessió presencial
Idioma: Català
Data: Dimecres 23 de juliol, 16:00h - 18:00h
Porta22 - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA

Informació addicional

Places limitades.

Gràcies per la teva puntualitat. 15 minuts després de l'inici no es podrà accedir a l'activitat.

Modalitat: Sessió presencial
Durada: 1 sessió (2 hores)
Idioma: Català
Data: Dimecres 23 de juliol, 16:00h - 18:00h
Ubicació: Porta22 - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA
Obertura de la inscripció 08/07/2025 a les 08:00h.
Tema: Escola de competències

Formació impartida per

EULALIA

TORT BODRO