Agenda activitats Capçalera

Ruta de navegació

Agenda

Detalle actividad

CR19_En línia_ Nous models d'atenció i fidelització de clients

Entendre els nous formats i les noves expectatives que tenen els clients per comunicar-se amb l'empresa i la manera en que volen ser atesos.

Aquesta acció formativa està dirigida a qualsevol persona que estigui interessada laboralment en aquesta temàtica o que el seu perfil professional ho requereixi.

Una vegada feta la inscripció, ens posarem en contacte amb tu per confirmar-la, i verificar que no existeix incompatibilitat perquè puguis connectar-te a les sessions, i que el correu indicat és el correcte per tal que rebis l'enllaç i les teves claus d'accés a la formació.

Per tal de poder realitzar correctament la formació, és necessari disposar de connexió a Internet i accedir des d'un dispositiu mitjançant un navegador web (preferiblement l'última versió de Google Chrome o Mozilla Firefox). A més, es requereix tenir altaveus o auriculars i micròfon.

Contingut del programa:

TEMARI

1. Customer experience.
2. Estratègies de on boarding de clients.
3. Customer success.

DURADA: 10 hores

L'alumne/a tindrà accés a la plataforma en línia per a realitzar la formació 24 hores al dia des de les 0 hores del dia 10/09/2025 fins a les 24 hores del dia 25/09/2025.

Calendari Previst

Edició 1

Modalitat: Online
Idioma: Català
al: Del 10/09/25 al 25/09/25

Informació addicional

Aquesta activitat s'impartirà per l'empresa Criteria Recursos Humanos S.L.U.
Contacte: silvia.angulo@barcelonactiva.cat

Modalitat: Online
Durada: 10 hores
Idioma: Català
al: Del 10/09/25 al 25/09/25
Tema: Formació sectorial i tècnico-professional

Formació impartida per

Criteria Recursos Humans SLU