Catàleg d'ocupacions - Treball
Cataleg D ocupacions capçalera
Ruta de navegació
Catàleg d’ocupacions
Ocupacions
Empleat/ada d'informació del centre de contacte amb el client
Auxiliar del centre d'informació al client Empleat/ada d'informació del centre de contacte amb el client Empleat/ada de contacte amb el client Empleat/ada de servei al client Empleat/ada de serveis al client Empleat/ada del servei d'atenció al client Oficial de suport al client Representant de relacions amb els clients Representant del client
Els/les empleats/ades d'informació del centre de contacte amb el client proporcionen informació als clients per telèfon i altres mitjans, com ara correu electrònic. Responen a consultes sobre els serveis, productes i polítiques d'una empresa o organització.
Tasques
Les tasques inclouen -
(a) Gestionar trucades i missatges entrants dels clients, sigui per respondre consultes, gestionar trucades de servei o resoldre queixes;
(b) Identificar requisits i introduir esdeveniments en un sistema informàtic;
(c) Assignar tasques a altres unitats, quan sigui necessari;
(d) Facturar o gestionar pagaments, si cal;
(e) Enviar cartes, fullets informatius i altres documents als clients;
(f) Assessorar els clients sobre productes o serveis addicionals.
Coneixements
- Venda a l'engròs i al detall
- Màrqueting i publicitat
- Habilitats laborals
- Disseny i administració de bases de dades i xarxes
- Gestió i administració
Competències tècniques
- Desenvolupar relacions professionals o xarxes
- Desenvolupar solucions
- Vendre productes o serveis
- Analitzar operacions empresarials
- Realitzar tasques administratives i de secretariat generals
Competències digitals
- Gestionar, recopilar i emmagatzemar dades digitals
Competències personals
- Donar suport als altres
- Comunicar
- Processar informació, idees i conceptes
Grups professionals de l'ocupació
Personal de suport administratiu
Empleats/ades de serveis d'atenció al client
Treballadors/es d'informació al client
Empleats/ades d'informació de centres de contacte
Vols conèixer la demanda d'aquesta ocupació al mercat?
Contractes i persones demandants en el darrer any al Barcelonès
Empleats/ades d'informació de centres de contacte
12.694
Nombre de contractes al Barcelonès
83,23%
Percentatge Contractes Catalunya
7,50% Variació Interanual Contractes Barcelonès
51,56%
Contractes indefinits sobre total de contractes al Barcelonès
53,31%
Contractes a temps parcial
1,29% Índex de rotació
2.160
Mitjana Demandants Barcelonès
3%
Variació Interanual Demandants Barcelonès
Font dades: Observatori del Treball i Model Productiu de la Generalitat de Catalunya
El mercat per aquest perfil està contractant:
Contractes al Barcelonès el darrer any per sexe i edat
Contractes segons sexe al Barcelonès
Empleats/ades de serveis d'atenció al client
37%
63%
Font dades: Observatori del Treball i Model Productiu de la Generalitat de Catalunya
Contractes segons grups d’edat
Empleats/ades de serveis d'atenció al client
Font dades: Observatori del Treball i Model Productiu de la Generalitat de Catalunya
Quines vacants es publiquen en la família professional?
Vacants publicades per família professional i tipologia de contracte al Barcelonès en el darrer any.
Treballadors/es d'informació al client
Ocupació | Vacants | Contractes permanents |
---|
Font de dades: Dades generades a partir de l`anàlisi de dades de Lightcast i l'Observatori del Treball i Model Productiu de la Generalitat de Catalunya.
Quina experiència es demana a les vacants? Quins sectors busquen aquesta ocupació?
Empleats/ades d'informació de centres de contacte
Font de dades: Elaboració pròpia a partir de les dades de les vacants extretes per Lightcast.
Les vacants que es publiquen són per a treballar a:
Vacants publicades en l'ocupació per comarques
Font de dades: Elaboració pròpia a partir de les dades de les vacants extretes per Lightcast.
Ocupacions que comparteixen coneixements i competències
Aquest servei utilitza la classificació ESCO de la Comissió Europea