Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

Aquest/a professional té com a missió dirigir i coordinar les àrees del seu departament (normalment són: estudis, compres, producció i postvenda), coordinant el seu departament amb la resta de departaments de l'empresa i assolint els objectius fixats per la direcció general de l'empresa pel que fa a costos, terminis, nivells de qualitat i seguretat. Normalment, forma part del comitè de direcció de l'empresa. És habitual que tingui poders per a representar a l'empresa davant de l'administració i per a poder contractar personal i industrials, i lliurar documents de pagament.

Tasques

Les tasques associades a aquest perfil professional són:
  • Pel que fa al personal del departament:
    • Selecció i contractació del personal del departament.
    • Control de rendiments, horaris, absències, incidències, etc.
    • Definició de funcions de cada lloc de treball.
    • Revisions salarials.
    • Programació i coordinació del personal del departament, convocatòria de reunions de coordinació, programació de cursos, definició i seguiment objectius, etc.
    • Confecció dels pressupostos anuals.
    • Organització i coordinació general del departament (Estudis, Direcció d'Obres, Producció, Compres, etc.).
    • Definició, supervisió, revisió i actualització dels procediments i criteris de contractació i de compres.
  • Fins a la contractació de les obres:
    • Seguiment i coordinació de l'estudi del projecte a construir.
    • Supervisió del pressupost a presentar al client.
    • Supervisió revisions de pressupost fins adjudicació.
  • Abans de l'execució de les obres:
    • Definició de normes per a contractació de tècnics i altres col·laboradors externs.
    • Seguiment del pla de implantació de l'obra.
    • Participació en el comitè d'adjudicacions.
  • Durant l'execució de les obres:
    • Participació en el comitè d'adjudicacions.
    • Assistència periòdica a les visites d'obra i seguiment de les actes emeses.
    • Solució de dubtes i resolució de problemes.
    • Atendre als requeriments de la propietat.
    • Seguiment i coordinació del control pressupostari.
  • En acabar les obres:
    • Seguiment i coordinació de la tramitació del final d'obres.
    • Supervisió de la confecció del llibre de l'edifici i de l'arxiu de documents.
    • Participació en el comitè de postvendes i supervisió de la redacció d'informes tècnics.


Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE