Descripció
El Gestor de la comunicació al consumidor és el professional que coordina tots els aspectes relacionats amb la comunicació de la indústria alimentària amb els seus clients (la distribució, el comerç, la restauració,...), els seus consumidors finals i altres parts interessades (administracions, universitats, centres de recerca, etc.). El seu àmbit d'actuació abraça tots els aspectes que tinguin a veure amb les relacions de l'empresa amb els seus clients (gestió de la cadena de subministrament; atenció i gestió de reclamacions; servei post-venda,...) i amb els consumidors (serveis d'atenció amb línies 900; pàgines web; informació sobre els productes produïts, les matèries primeres i els processos d'elaboració usats, els materials i envasos emprats i les polítiques de protecció de la seguretat alimentària, medi ambient o socials aplicades; és a dir, tots aquells aspectes que interessen al consumidor d'avui en dia, que té més coneixements, més exigències en qualitat, seguretat, medi ambient, consum responsable, etc., i que cada vegada demana més informació sobre els aliments que consumeix.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h