Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Dissenyador/a de publicitat on-line.

Descripció

Professional de la publicitat i el màrqueting que centra el seu àmbit de treball en mitjans on-line. S'especialitza en la comunicació amb els consumidors a través d'Internet i en entorns multimèdia, i combina coneixements en els àmbits de disseny, tecnologia i gestió dels continguts.
Utilitza la interacitivitat del medi per a generar missatges que requereixen la participació dels consumidors, de manera que en pot recollir i analitzar les seves preferències, necessitats i altre informació rellevant per a l'organització.

Tasques

  • Desenvolupa la part creativa, dissenyant el missatge i plantejant l'estratègia d'actuació, adequant-lo al destinatari i el seu entorn de recepció.
  • Adequa gràfica i estèticament el missatge publicitari segons els diferents suports de comunicació utilitzats a la campanya on-line (banner, pop up, email, etc)
  • Ofereix múltiples versions d'un mateix missatge publicitari que difereixin marcadament en la forma en la qual s'han dissenyat per atraure selectivament a cada client.
    Col·labora en la definició de l'estratègia del departament de comunicació, aplicant criteris d'usabilitat durant el procés de disseny i desenvolupament del missatge publicitari.
  • Dissenya sistemes interactius, habilitant mecanismes de feedback amb el consumidor.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE