Altres denominacions
Consultor/a de màrqueting interactiu i relacional, Consultor/a de serveis de màrqueting
Descripció
Aquest/a professional és la persona que ofereix serveis especialitzats associats a l'estratègia de màrqueting de l'empresa i s'especialitza en la personalització del missatge, que ha de facilitar una relació mes estable i continuada amb els i les clients orientada a la fidelització d'aquests.
Per aconseguir aquest objectiu, el consultor o consultora de màrqueting ha d'implementar estratègies CRM (Consumer Relationship Management) i gestionar sistemes informàtics de base de dades que contenen tota la informació de clients actuals i potencials i que els ha de permetre preveure el comportament dels clients i dur a terme promocions que tinguin una major incidència.
Sovint el/la consultor/a de màrqueting treballa en equips multidisciplinaris formats per dissenyadors/es, creatius/ves que creen el missatge, programadors/es que dissenyen el suport del missatge i experts/es en la gestió i explotació de les dades que analitzen el perfil de la clientela.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h