Descripció
És el o la professional que es dedica a l'avaluació i mesura de la satisfacció dels usuaris i usuàries de les oficines virtuals d'atenció al ciutadà que els organismes públics fan accessibles a través d'Internet, així com altres tràmits i/o procediments que s'han anat implementat per facilitar una connexió accessible, eficient i transparent entre la ciutadania i l'administració pública.
Aquest/a expert/a identifica les necessitats i exigències de la ciutadania en relació amb els tipus de serveis i d'informacions que haurien de ser accessibles a través d'Internet, així com el grau de qualitat percebuda i la importància relativa que atorguen als serveis públics que s'hi ofereixen. Ha d'utilitzar les tècniques pertinents per a valorar aquestes percepcions, dissenyar els procediments apropiats per consultar els usuaris i usuàries d'aquestes oficines i analitzar els resultats obtinguts, la seva significació i la seva validesa.
Pot treballar a l'Administració coordinant la implantació de projectes d'e-Administració o en empreses de consultoria dedicades al disseny i implementació de projectes d'e-Administració.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h