Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Planner; account planner; strategic planner

Descripció

Davant la necessitat de desenvolupar i mantenir una adaptació adequada entre els objectius marcats en comunicació i els recursos disponibles, el planificador/a estratègic/a analitza la situació del mercat i la pròpia del client per a qui treballa, per marcar la línia d'actuació en comunicació.

És, per tant, responsable de projectar i dirigir les accions per aconseguir les fites establertes, cercant i analitzant les realitats i tendències dels consumidor i les consumidores. Parteix de la informació continguda en el brífing i, basant-se en aquest coneixement, cerca i examina els indicis que li permetran l'establir les causes dels comportaments de les persones i del producte o servei que li serveix per satisfer una necessitat.

Tasques

Les tasques pròpies d'aquest perfil professional es poden resumir en el següent llistat:
  • Participa en el procés de creació i gestió de marques.
  • Elabora les estratègies publicitàries per als seus clients.
  • Redacta els brífings relacionats amb creativitat i amb mitjans de comunicació.
  • Dóna suport en el desenvolupament, coordinació, execució i supervisió de les campanyes publicitàries.
  • Fa el seguiment de l¿activitat publicitària de la competència dels seus clients.
  • Investiga i es relaciona amb les entitats que duen a terme aquesta activitat publicitària.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE