Altres denominacions
Consultor/a en màrqueting online, Dissenyador/a de publicitat online
Descripció
L'expert/a en publicitat online planifica i gestiona l'estratègia de màrqueting a Internet. S'especialitza en la comunicació amb potencials consumidors/es a través de la xarxa i en entorns multimèdia, i combina coneixements en els àmbits de disseny, tecnologia i gestió dels continguts. Utilitza la interactivitat dels mitjans digitals per a generar missatges que requereixen la participació del públic objectiu, de manera que en pot recollir i analitzar les seves preferències, i necessitats i, així com informació rellevant per a l'organització.
Aquest/a professional ha de conèixer molt bé els mitjans digitals i les possibilitats que ofereixen els diferents suports per poder assessorar correctament sobre qüestions com: quines webs són més adequades per inserir banners publicitaris, com fer una newsletter informativa, o com enviar correus comercials personalitzats.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h