Comerç i Turisme
De la formació a l’ocupació
Allotjament i Restauració
Comerç
Oferta Formativa en Comerç i Turisme
El sector valora...
-
Idiomes més enllà de l'anglès
En aquest sector és molt habitual atendre clientela estrangera. Per això, el domini d'un quart idioma es valora positivament, ja que permet oferir una experiència més personalitzada
-
Atenció a la clientela
Oferir un servei personalitzat, empatitzar amb la necessitat de la clientela i comunicar-s'hi de manera entenedora i clara és una competència clau essencial en el sector
-
Servei segur i de qualitat
La formació en protocols de seguretat i qualitat és imprescindible en molts àmbits del sector, com ara la manipulació d'aliments, de productes químics de neteja o en l'atenció a la clientela en el comerç especialitzat
-
Disponibilitat
El sector requereix disponibilitat per a treballar en horaris comercials, caps de setmana i, a vegades, festius. Tanmateix, s'estan fent passes per millorar els mecanismes per conciliar la vida personal i laboral
-
Transició digital
El comerç electrònic, les xarxes socials o el posicionament digital, per exemple, transformen el sector i demanen que els/les professionals incorporin el component digital en la planificació dels serveis que ofereixen
-
Personalització i detall
La personalització de serveis, el detall i la cura en l'atenció a la clientela són noves tendències de consum i d'experiència turística que requereixen professionals que hi puguin donar resposta
-
Idiomes més enllà de l'anglès
En aquest sector és molt habitual atendre clientela estrangera. Per això, el domini d'un quart idioma es valora positivament, ja que permet oferir una experiència més personalitzada
-
Atenció a la clientela
Oferir un servei personalitzat, empatitzar amb la necessitat de la clientela i comunicar-s'hi de manera entenedora i clara és una competència clau essencial en el sector
-
Servei segur i de qualitat
La formació en protocols de seguretat i qualitat és imprescindible en molts àmbits del sector, com ara la manipulació d'aliments, de productes químics de neteja o en l'atenció a la clientela en el comerç especialitzat
-
Disponibilitat
El sector requereix disponibilitat per a treballar en horaris comercials, caps de setmana i, a vegades, festius. Tanmateix, s'estan fent passes per millorar els mecanismes per conciliar la vida personal i laboral
-
Transició digital
El comerç electrònic, les xarxes socials o el posicionament digital, per exemple, transformen el sector i demanen que els/les professionals incorporin el component digital en la planificació dels serveis que ofereixen
-
Personalització i detall
La personalització de serveis, el detall i la cura en l'atenció a la clientela són noves tendències de consum i d'experiència turística que requereixen professionals que hi puguin donar resposta