Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

El teleoperador és el professional que s'encarrega de l'atenció al client via telefònica o a través d'Internet. En un principi, al teleoperador només se li exigia tenir unes aptituds conciliadores per atendre el client però, darrerament, l'augment de la demanda d'aquests professionals per part de sectors com les finances i l'alta tecnologia exigeix un perfil més tècnic i, fins i tot, el domini d'un segon idioma. De fet, hi ha centres d'atenció telefònica paneuropeus, on s'utilitzen fins a deu llengües.

Tasques

  • Fidelitza clients.
    Atén les queixes i reclamacions dels clients.
    Intenta retenir els clients aplicant mètodes de persuasió.
    Du a terme la promoció de productes.
    Resol els dubtes i les incidències dels clients en el servei o el producte.
    Concerta visites.
  • Realitza tasques de venda i màrqueting directe (telemàrqueting).
    Actualitza la base de dades informàtica.
    Fa el seguiment dels clients.
    Fa el seguiment del mailing (empresa-client i client-empresa), i dóna resposta al client si és necessari.
    S'encarrega de l'enviament del mailing, mailing electrònic i missatges curts SMS a telèfons mòbils.
    Duu a terme teleenquestes.
    Crea bases de dades comercials.
    Registra comandes.
  • Ofereix suport tecnològic (aquesta funció l'exerceix el teleoperador especialitzat).
    Assessora sobre incidències complexes que no poden ser resoltes de manera automàtica.
    Identifica i resol les incidències dels usuaris en sectors com la banca, la telefonia, la informàtica, les assegurances, etc.
    Fa el seguiment de les incidències per comprovar si s'han solucionat.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE