Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

El/La teleoperador/a és el/la professional que s'encarrega de l'atenció al client via telefònica o a través d'Internet. En un principi, al/a la teleoperador/a només se li exigia tenir unes aptituds conciliadores per atendre el client però, darrerament, l'augment de la demanda d'aquests/es professionals per part de sectors com les finances i l'alta tecnologia exigeix un perfil més tècnic i, fins i tot, el domini d'un segon idioma. De fet, hi ha centres d'atenció telefònica paneuropeus, on s'utilitzen fins a deu llengües.

Tasques

  • Fidelitza clientela.
    Atén les queixes i reclamacions de la clientela.
    Intenta retenir els clients aplicant mètodes de persuasió.
    Du a terme la promoció de productes.
    Resol els dubtes i les incidències en el servei o el producte.
    Concerta visites.
  • Realitza tasques de venda i màrqueting directe (telemàrqueting).
    Actualitza la base de dades informàtica.
    Fa el seguiment de la clientela.
    Fa el seguiment del mailing (empresa-client i client-empresa), i dóna resposta si és necessari.
    S'encarrega de l'enviament del mailing, mailing electrònic i missatges curts SMS a telèfons mòbils.
    Duu a terme teleenquestes.
    Crea bases de dades comercials.
    Registra comandes.
  • Ofereix suport tecnològic (aquesta funció l'exerceix el/la teleoperador/a especialitzat/da).
    Assessora sobre incidències complexes que no poden ser resoltes de manera automàtica.
    Identifica i resol les incidències dels usuaris en sectors com la banca, la telefonia, la informàtica, les assegurances, etc.
    Fa el seguiment de les incidències per comprovar si s'han solucionat.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE