Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Coneix aquesta ocupació

Descripció

És el/la professional que coordina i assessora els diferents departaments d'una empresa o institució o bé les diferents empreses d'una associació o consorci perquè es cumpleixin les normes ISO i aconsegueixin la marca de qualitat "Q". Aquesta distinció acredita els serveis i productes de qualitat que han estat homologats per l'ICTE (Instituto de Calidad Turística Española).

Tasques

  • Coordina i assessora els diferents departaments d'una empresa o institució o les diferents empreses d'una associació o consorci, perquè puguin aconseguir l'homologació de qualitat dels seus productes i serveis turístics.
    Reuneix la informació transversal de tots els departaments de l'organització d'una empresa o institució.
    Informa, assessora i suggereix els canvis que cal dur a terme per adaptar-se a la normativa de qualitat.
    Redacta un manual d'organització de procediments.
    S'ocupa de formar la plantilla seguint els criteris del manual.
    Aconsegueix ajuts i subvencions destinats a obtenir la implantació i certificació de qualitat.
    Fomenta la innovació i el desenvolupament tecnològic.
  • Implanta sistemes d'organització per poder aconseguir la marca de qualitat.
  • Exerceix d'interlocutor/a quan es realitza l'auditoria de qualitat.
  • Promociona l'establiment o servei distingit amb la marca 'Q' a escala nacional i internacional.
  • Executa la funció de control i supervisió per evitar perdre la imatge de qualitat.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE