Descripció
El/la responsable de concepte i promoció del producte turístic defineix l'estratègia de comercialització i la promoció d'un territori, destinació, servei turístic o d'oci, dins d'una organització.
Per fer la seva feina, aquest/a professional ha de tenir un coneixement profund del mercat turístic, ja que intervé directament en les decisions relatives a la manera (disseny del missatge i elecció de mitjans) i el moment, de comercialitzar un producte turístic, amb l'objectiu d'accedir a diferents públics amb orígens, interessos socials i econòmics diversos.
A banda de dissenyar l'estratègia de promoció, també s'encarrega de dissenyar nous productes o paquets turístics, que inclouen transport i allotjament a una destinació a un preu molt competitiu i que seran posteriorment comercialitzats per majoristes (Tour Operators), agències de viatges o petites empreses independents (Destination Management Companies).
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h