Altres denominacions
Cap d'àrea; cap de zona; gestor/a de punts de venda
Descripció
El/la coordinador/a de botigues s'encarrega de dirigir i coordinar l'activitat d'un conjunt de botigues, integrades o franquiciades, dins d'una àrea geogràfica assignada, i amb la finalitat d'adaptar el funcionament de cada punt de venda d'acord amb la política comercial marcada per la direcció de la companyia.
El seu objectiu és augmentar les vendes i incrementar la rendibilitat de cada establiment sota la seva responsabilitat, assistint i aconsellant als responsables dels establiments en la gestió i organització de les seves botigues (en qüestió d'estocs, compres, comptabilitat, etc.) i dels seus equips (selecció, formació, tècniques de management, etc.). També ha de garantir la cohesió de la xarxa de distribució en la seva zona i vigilar que siguin respectades tant la imatge de l'empresa com les normes de presentació visuals i de merchandising.
Aquest perfil professional està directament lligat a la gestió d'equips de treball a nivell comercial, generalment en dependència de la gerència, direcció comercial o direcció de retail.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h