Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Comercial de convencions i congressos

Descripció

El/La responsable d'esdeveniments comercialitza, organitza i fa el seguiment de tots els esdeveniments que es realitzin a l'establiment amb l'objectiu que el dia del banquet/convenció tots els departaments implicats estiguin ben coordinats i es satisfacin les expectatives de la clientela, optimitzant l'espai de sales i les possibilitats de venda.

Tasques

Tasques d'atenció al client:
  • Mostrar els salons de l'hotel a totes les persones clients que tenen intenció de realitzar-hi una reunió, curs, convenció, etc.
  • Rebre la clientela el dia de l'esdeveniment i confirmar els serveis, i fer-ne un seguiment posterior.
  • Fidelitzar la clientela amb un servei acurat.

Tasques de gestió interna dels recursos del departamental
:
  • Realitzar cotitzacions de reunions i convencions.
  • Pressupostar els serveis de Convencions i de Banquets.
  • Fer el seguiment de cotitzacions.
  • Fer un seguiment dels esdeveniments abans, durant i després amb la persona client directament.
  • Redactar el resum d'actes diari i anual.
  • Assegurar el correcte ús del planning de sales, mantenint-lo actualitzat i en bones condicions permanentment.
  • Supervisar els contractes de serveis de Convencions i de Banquets.
  • Supervisar els dipòsits (paga i senyal) d'esdeveniments.
  • Realitzar mensualment un control de producció a tres mesos vista i fer un resum de les visites ateses durant el mes en curs.
  • Comercialitzar i vendre els serveis de salons i reunions.
  • Assistir a fires especialitzades.
  • Assolir els estàndards mediambientals i de qualitat establerts.

Tasques de gestió inter-departamental:

  • Vetllar per l'assoliment els objectius per la Direcció.
  • Comunicar a tots els departaments implicats amb prou antelació, totes les ordres de servei, per tal de que es puguin satisfer les expectatives de la clientela de forma adient.
  • Supervisar, junt amb el Cap de Recepció, la correcta facturació dels serveis.
  • Coordinar amb Administració la concessió de crèdits i entrega de dipòsits d'empreses i agències.
  • Estudiar juntament amb Direcció Comercial la competència (preus, condicions, nous serveis,...) per a estudiar la possibilitat de noves ofertes de serveis i preus.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE