Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Sectors

Accedeix a tots els sectors econòmics

Organitzacions i Negoci: Màrqueting i relacions públiques

El màrqueting i les relacions públiques generen la comunicació comercial, la corporativa i la comunicació de marques i inclouen, bàsicament, tres perfils professionals: professionals de la publicitat, de les relacions públiques i del màrqueting. A més, cal tenir en compte que la irrupció de les noves tecnologies com a eina de comunicació i el nou escenari socioeconòmic estan provocant transformacions importants en el sector, tant pel que fa a l'estructura empresarial, com per la diversificació de les eines utilitzades, que fan que aquests perfils professionals estiguin en constant adaptació.

Documents (5 de 5)

Informe Sectorial: Organitzacions i Negoci

29-12-2023 | | català | principiant

Informe sectorial que dóna a conèixer els punts clau del sector així com les principals tendències, consolidades i emergents, d'aquest sector econòmic, tant en l'àmbit d'activitat, com dels perfils

Informe sectorial que dóna a conèixer els punts clau del sector així com les principals tendències, consolidades i emergents, d'aquest sector econòmic, tant en l'àmbit d'activitat, com dels perfils professionals i l'escenari de futur.

Autor: Barcelona Activa
Data d'edició: 29-12-2023

Obrir

Focus sectorial: Comunicació digital

09-08-2023 | | català | avançat

Document focalitzat en la comunicació corporativa en l'era internet on ens explica que es tracta d'un mercat laboral en expansió i ens descriu els perfils professionals implicats dins aquesta

Document focalitzat en la comunicació corporativa en l'era internet on ens explica que es tracta d'un mercat laboral en expansió i ens descriu els perfils professionals implicats dins aquesta la nova comunicació.

Autor: Barcelona Activa
Data d'edició: 09-08-2023

Obrir

Compendi de recursos per a la recerca de feina al sector Organitzacions i Negoci

19-10-2022 | | català | principiant

Saps on trobar les ofertes que et poden interessar segons el sector on cerques feina? Posem a la teva disposició els diferents canals de recerca de feina en el

Saps on trobar les ofertes que et poden interessar segons el sector on cerques feina? Posem a la teva disposició els diferents canals de recerca de feina en el sector Organitzacions i Negoci amb tots els recursos que et poden ser d'utilitat: portals d'ocupació, empreses de selecció, directoris d'empresa, etc. Així com consells per orientar la teva recerca de feina en aquest sector.

Autor: Barcelona Activa
Data d'edició: 19-10-2022

Obrir

Entrevista amb Agustí de Uribe-Salazar

01-01-2010 | | català | avançat

Entrevista amb Agustí de Uribe-Salazar, president del Gabinet Uribe, on dóna la seva visió sobre les tendències actuals en l'àmbit de les relacions públiques, amb especial èmfasi en els

Entrevista amb Agustí de Uribe-Salazar, president del Gabinet Uribe, on dóna la seva visió sobre les tendències actuals en l'àmbit de les relacions públiques, amb especial èmfasi en els aspectes professionals.

Autor: Barcelona Treball
Data d'edició: 01-01-2010

Obrir

Entrevista amb Miquel Mas

01-01-2010 | | català | avançat

Entrevista amb Miquel Mas, conseller delegat de Tiempo BBDO, on parla sobre les tendències i oportunitats professionals en l'àmbit de la publicitat.

Entrevista amb Miquel Mas, conseller delegat de Tiempo BBDO, on parla sobre les tendències i oportunitats professionals en l'àmbit de la publicitat.

Autor: Barcelona Treball
Data d'edició: 01-01-2010

Obrir

Videos Relacionats (2 de 2)

Testimoni sectorial: Eva Blanco

Eva Blanco, responsable de relacions institucionals i comunicació de la companyia HP, ens explica quins són els perfils més demandats en comunicació empresarial i quines competències han de tenir. També ens parla dels nous perfils professionals dins aquest sector i de les noves tendències.

Testimoni sectorial: Victor Casanovas

Victor Casanovas, expert en estratègia digital i eSports a l'agència Sevenmila, ens explica com s'organitza un esdeveniment esportiu i quins són els professionals demandats, també en destaca la importància del model híbrid per a esdeveniments presencials i en línia.

Enllaços d'interès (5 de 10)

Infografia Organitzacions i Negoci: Ecosistema del sector

22-01-2024 | | català | principiant

Centres formatius, clústers de referència, gremis, col·legis, projectes de ciutat... Tot això i molt més en aquesta infografia que et permetrà conèixer a fons l'ecosistema que configura el sector

Centres formatius, clústers de referència, gremis, col·legis, projectes de ciutat... Tot això i molt més en aquesta infografia que et permetrà conèixer a fons l'ecosistema que configura el sector Organitzacions i Negoci a la ciutat.

Autor: Barcelona Activa
Data de publicació: 22-01-2024

https://treball.barcelonactiva.cat/infografies/cat/ecosistema/organitzacions-i-negoci.html

Infografia Organitzacions i negoci: Formació i ocupació

07-12-2022 | | català | principiant

En aquesta infografia podràs consultar quines són les formacions que et permetran accedir al sector de Organitzacions i Negoci, algunes de les ocupacions més destacades i què valora i

En aquesta infografia podràs consultar quines són les formacions que et permetran accedir al sector de Organitzacions i Negoci, algunes de les ocupacions més destacades i què valora i demanda especialment el sector.

Autor: Barcelona Activa
Data de publicació: 05-12-2022

https://treball.barcelonactiva.cat/infografies/cat/sector/organitzacions-i-negocis.html

Asociación Española de Agencias de Comunicación Publicitaria - AEACP

31-12-2020 | | castellà | principiant

La Asociación Española de Agencias de Comunicación Publicitaria (AEACP) és una entitat de caràcter professional sense ànim de lucre formada per les principals agències de publicitat espanyoles. Els seus

La Asociación Española de Agencias de Comunicación Publicitaria (AEACP) és una entitat de caràcter professional sense ànim de lucre formada per les principals agències de publicitat espanyoles. Els seus dos objectius principals són: defensar la llibertat d'expressió comercial i els interessos professionals de les agències; i promoure i desenvolupar l'activitat publicitària.

https://creatividadtransformadora.es/

Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya

31-12-2020 | | català | principiant

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya és la institució que agrupa el col·lectiu de professionals que es dediquen a la publicitat, les relacions públiques i a

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya és la institució que agrupa el col·lectiu de professionals que es dediquen a la publicitat, les relacions públiques i a la comunicació en general. El Col·legi va ser creat pel Parlament de Catalunya mitjançant la Llei 12/1998 de 5 de novembre. Es regeix per la Llei 13/1982, de 17 de desembre de col·legis professionals de Catalunya i les disposicions que la despleguen, pel dret administratiu i pels seus Estatus inscrits al Re...

https://www.marquetingicomunicacio.cat/

Asociación de Empresas Consultoras en Relaciones Públicas y Comunicación - ADECEC

04-06-2020 | | anglés | principiant

ADECEC , la Asociación de Empresas Consultoras en Relaciones Públicas y Comunicación, és una organització independent, sense ànim de lucre, fundada al gener de 1991 per un grup de

ADECEC , la Asociación de Empresas Consultoras en Relaciones Públicas y Comunicación, és una organització independent, sense ànim de lucre, fundada al gener de 1991 per un grup de professionals, representants de les principals empreses consultores de Relacions Públiques a Espanya.

http://www.adecec.com/

Veure més enllaços

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE