Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

Responsable d'atenció al client i comercial de Marina

Coneix aquesta ocupació

Descripció

El/la responsable d'atenció al client i comercial de la marina realitza les tasques administratives més directament relacionades amb l'atenció a la clientela i les persones usuàries del Port, ja que atén internament i externament els contactes de la marina, en dóna a conèixer els serveis i tarifes, i desenvolupa les tasques de recepció. També és la persona responsable de la conceptualització i disseny de les campanyes comercials, així com les relacions públiques amb els diversos/es interlocutors/ores de l'entorn de la Marina: imatge corporativa, llibre d'estil de la mateixa i presència en les xarxes socials i internet per atraure nova clientela al port esportiu.

Tasques

  • S'encarrega de la captació i fidelització de la clientela, realitzant els contactes necessaris per a la contractació i venda dels serveis de la instal·lació. Gestiona la comercialització dels amarratges.
  • Atén i rep les sol·licituds d'informació general del port i de preus i reserves d'amarratges, tant per telèfon com per correu electrònic.
  • Prepara comunicats per a persones usuàries (correu electrònic, cartes, cartellera, etc) i facilita la informació meteorològica als vaixells o clientela que ho sol·licitin.
  • Controla el llistat d'embarcacions, entrades, sortides i variacions, a efectes de facturació: rep la petició d'amarratge i sol·licita la documentació de l'embarcació.
  • Desenvolupa la figura de relacions públiques amb els diversos/es interlocutors/ores de la Marina (empreses, proveïdors, contactes institucionals, clientela, mitjans de comunicació, etc.).
  • Organitza l'assistència a les fires i esdeveniments representatius del sector.
  • Elabora els materials de difusió de la marina, actualitza els continguts web, gestiona les xarxes socials, etc. S'encarrega de planificar, dirigir i controlar la implantació del pla de màrqueting i del manual d'imatge corporativa de l'organització, així com les campanyes publicitàries.
  • Elabora el pla de màrqueting de la instal·lació, analitza els costos i pressupostos de campanyes de màrqueting. Investiga noves línies de negoci i nous productes.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22

Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball

900533175
De dilluns a divendres de 9 a 18 h

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE