Altres denominacions
Helpdesk de microinformàtica; Tècnic/a de manteniment de microinformàtica
Descripció
El tècnic de microinformàtica és la figura del Departament de Helpdesk encarregada de la instal·lació, el manteniment i la resolució d'incidències relacionades amb el software d'una empresa. Aquest tècnic ha de tenir bons coneixements del funcionament de tot tipus d'aplicacions informàtiques, així com també de les novetats relacionades amb el sector. De vegades, no tan sols es fa càrrec de les tasques de suport que afecten el software, sinó que també assumeix tasques d'altres tècnics de helpdesk, com ara la instal·lacióde hardware o el manteniment de xarxes. En altres casos, sobretot en empreses petites, fins i tot és possible que un únic professional assumeixi les funcions de tot el Departament de Helpdesk.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h