Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Altres denominacions

Biotech/Pharma marketing manager

Descripció

El màrqueting és la disciplina que estudia el comportament dels mercats i dels/de les consumidors/es. El màrqueting busca posicionar un producte, marca o servei en la ment del/de la consumidor/a mitjançant diferents eines i estratègies. Sovint una bona part de la societat desconeix els productes amb els quals es treballa en el camp de la biotecnologia.

El/la responsable de màrqueting biotecnològic és la persona encarregada de buscar i analitzar els possibles mercats i posicionar els productes. Per a assolir aquest objectiu, treballa estretament amb altres departaments com el de producció o el d'R+D.

Tasques

Les tasques generalment associades a aquest perfil professional són:
  • Defineix la política i l'estratègia de màrqueting per al conjunt de productes i serveis de l'empresa.
  • S'encarrega de dissenyar estratègies d'introducció al mercat i de la creació de la imatge dels productes.
  • Dissenya i dirigeix les campanyes de promoció dels productes.
  • S'ocupa d'analitzar l'entorn competitiu i la tendència futura del mercat.
  • Posiciona el producte en el mercat, en crea la imatge, en busca el nom i en dirigeix el llançament dins del
  • sector farmacèutic.
  • Dissenya les estratègies de penetració del producte i dirigeix i supervisa les accions promocionals i de publicitat en col·laboració amb agències de publicitat, gabinets i mitjans de comunicació.
  • Participa en la concepció de materials i suports publicitaris.
  • Fa el seguiment de les campanyes, és a dir, l'acceptació dels productes i dels serveis existents o nous.
  • Assisteix a fires i conferències per contactar amb empreses i potencials entitats clients.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE