Ajuntament de Barcelona | Capital humàEl web de l'Ajuntament de Barcelona

Inici  > Fitxes Ocupacionals

 

 Enviar

Enviar


Normativa

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.

 
Coneix aquesta ocupació

Descripció

El/La responsable d'atenció al client és qui duu a terme de manera efectiva el servei d'atenció que ofereix una empresa a la seva clientela, proporcionant-los informació sobre productes i serveis i resolent aquells problemes i dubtes que puguin aparèixer. S'encarrega de proporcionar a la clientela assistència i ajuda en la planificació, instal·lació, manteniment, actualització, resolució de problemes i/o eliminació d'un producte.

Un/a responsable d'atenció al client ha de tenir vocació de servei i voluntat d'ajudar, empatia, passió per comunicar i una actitut resolutiva per proposar solucions alternatives per resoldre les reclamacions de la clientela. Ha d'assegurar una resposta eficient a les seves consultes i mantenir uns estàndards d'excel·lència en el servei per garantir un alt nivell de satisfacció.

Tasques

  • Atén i gestiona les trucades entrants.
  • Atén les reclamacions i incidències del servei i n'analitza les causes per donar solucions.
  • Identifica i avalua les necessitats de la clientela i n'atén els suggeriments i consultes. Mesura el seu grau de satisfacció davant el servei ofert i, en funció dels resultats, identifica mecanismes de millora.
  • Registra electrònicament la informació essencial com les dades de la persona usuària, el producte o servei i el motiu de la trucada.
  • Estableix una relació de confiança i proximitat entre l'empresa i la clientela mitjançant una comunicació oberta i constructiva.
  • Quan la demanda que el client o clienta presenten no queda resolt en una única trucada o atenció, realitza el seguiment de la consulta per garantir la satisfacció i fidelització de la clientela.

Accessos ràpids i copyright:

Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet

Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball

Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva

Generalitat de Catalunya
Unió Europea FEDER
Unió Europea FSE