Enviar
En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades recollides formaran part d'un fitxer automatitzat titularitat de BARCELONA ACTIVA SPM SA, amb domicili social al carrer Llacuna, 162-164 de Barcelona, amb les finalitats de gestionar les inscripcions i d'informar de les seves activitats i serveis dins el seu àmbit d'actuació. Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició mitjançant comunicació per escrit a Serveis Jurídics de BARCELONA ACTIVA SPM SA en el domicili esmentat.
Descripció
El/La responsable d'atenció al client és qui duu a terme de manera efectiva el servei d'atenció que ofereix una empresa a la seva clientela, proporcionant-los informació sobre productes i serveis i resolent aquells problemes i dubtes que puguin aparèixer. S'encarrega de proporcionar a la clientela assistència i ajuda en la planificació, instal·lació, manteniment, actualització, resolució de problemes i/o eliminació d'un producte.
Un/a responsable d'atenció al client ha de tenir vocació de servei i voluntat d'ajudar, empatia, passió per comunicar i una actitut resolutiva per proposar solucions alternatives per resoldre les reclamacions de la clientela. Ha d'assegurar una resposta eficient a les seves consultes i mantenir uns estàndards d'excel·lència en el servei per garantir un alt nivell de satisfacció.
Tasques
© Barcelona Activa 2011
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Convent de Sant Agustí
Ca n'Andalet
Barcelona Treball (Porta22)
+34 934 019 899
bcn.cat/treball
Barcelona Activa Seu Central
Llacuna, 162-164
08018 Barcelona
+34 934 019 777
bcn.cat/barcelonactiva